1-پیام های ارسالی شما نباید باعث تشويش اذهان عمومي گردد؛
2-پیام های ارسالی شما نباید مخل نظم و آرامش حاكم بر جامعه باشد؛
3-پیام های ارسالی شما نباید به اخلاق حسنه حاكم بر جامعه آسيب برساند؛
4-پیام های ارسالی شما نباید با سياستهاي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي كشور مغايرت داشته باشد؛
5-طبق قوانین ، تمامی پیامک ها قبل از ارسال توسط سامانه بررسی شده و سپس ارسال خواهد شد؛
6-شرکت حق دارد در صورت لزوم و يا بنا به درخواست مراجع قانوني و بازرسي مطابق ضوابط آشكار نمودن پيامها و مسدود نمودن آنها قبل از ارسال به كاربران اقدام نمايد.
7-مشترک در ارسال پيامهاي تجاري نبايد از Header هاي فريبنده جهت مخفي نمودن هويت فرستنده استفاده نمايد و همچنين نبايد از عناوين موضوعي اشتباه يا گمراهكننده استفاده نمايند.
8-مشترک موظف به رعايت قوانين دولت الكترونيك از قبيل قوانين امنيتي اينترنت، قوانين امنيتي سيستمهاي اطلاعاتي كامپيوتر PRC و قوانين محرمانگي اينترنت ميباشد.
9-مشترک موظف است ركوردهاي استفاده از موضوع قرارداد را تا 3 ماه نگهداري نمايد و طبق درخواست شرکت به وي ارائه نمايد.
10-مشترک نبايد نسبت به ارسال پيامهاي تجاري ناخواسته بدون رضايت قبلي كاربران انتهايي اقدام كند، و مسئوليت ارسال هرگونه پيام تجاري براي كاربران بدون رضايت قبلي آنها به عهده مشترک ميباشد.
11-كليه گزارشها و ركوردهايي كه از طرف مشترک به شرکت ارائه ميشود بايد به شكل الكترونيكي و نرمافزاريباشد.
12-چنانچه قانون براي فرستندگان پيامهاي ناخواسته در صورت عدم رضايت گيرندگان جريمههاي پيشبيني نمايد، مشترک متعهد به پرداخت جريمهها در صورت نقص قانون ميباشد.
13-مشترک متعهد ميباشد كليه قوانين مصوبه كه ممكن است در آينده براي ارسال پيامهاي ناخواسته وضع گردد اجرا نمايد.
14-براي پيامهاي ناخواسته چنانچه كاربر دريافتكننده متحمل پرداخت شارژ (Receiving Party pays) شود، مشترک متعهد به جبران آن ميباشد.
15-مشترک بايد محدوديتهاي شبكه و SMS-Center را در ارائه سرويسها در نظر بگيرد.
16-مشترک موظف است، درصورت خواست شرکت، ميزان و حجم ترافيك ناشي از هر سرويس و ظرفيت مورد نياز به صورت حداقل و حداكثر را در بازههاي مختلف زماني در طول روز و در روزهاي مختلف هفته به شرکت اعلام نمايد.
17-مسؤليت آثار سوء ناشي از ارسال پيامهاي مشترک براي مشتريان و جبران خسارت در مقابل كليه دستگاههاي بازرسي و نظارتي، به عهده مشترک ميباشد.
18-مشترک بايد تعداد و نوع سرويسهاي مورد ارائه خود و گزارشات آماري و ترافيكي مربوط به آنها را، به ازاي هر سرويس، طبق درخواست شرکت در اختيار وي قرار دهد.
19-مشترک موظف به رعايت ضوابط، استانداردها و دستورالعملهاي ابلاغي از سوي شركت ارتباطات سيار، كه به شكل كتبي از طرف شرکت به مشترک ابلاغ ميشود، ميباشد.
20-ثبت نام در این سایت به معنی قبول تمامی شرایط ذکر شده می باشد.